Fredag stod på hygge på legepladsen mens solen stadigvæk var fremme, og aften blev brugt i hyggetøj og på at putte med Knirke. Lørdag var det op tidligt og aflevere hende da lørdagen stod på fest i Simons golfklub. Da vejret og tiden var ok nåede jeg lige et smut til Helsingør og købe nyt undertøj og dansetøh og sko til Knirke. Og så var det ellers hjem og gøre sig i stand. Lå i min seng kl 1:00 og så op igen 7:30 og hente min mus. Da vi kom hjem puttede vi lige på sofaen inden vi hoppede i tøjet og drog mod Dyrehaven. Her lejede vi en pony som vi på egen hånd trækkede rundt i skoven. På vores tur mødte vi en flok dådyr det var lidt hyggeligt. Bilen havde kun kørt fem min så sov hun så da vi kom hjem blev hun lagt i seng og så tog vi en lur. Da vi vågnede og havde misset frokost besluttede jeg at vi sku hente thai mad og køre til Kronborg og spise tidligt aftensmad. En skøn weekend 

