Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Oskia - Pure MSM - The beauty mineral, 45 piller.

 

Jeg har i en periode set, hørt og læst lidt om de her piller, og det er ingen hemmelighed at min hud i perioder er ret teenager agtig. Jeg skal snart til en kosmetolog og ha en dermal peeling af ansigtet. Men jeg ved det stammer fra kosten og hormonelt , så det er altså indefra problemet skal løses. Jeg har i en lang periode over hele sommeren spist forkert i forhold til hvad min krop lever bedst med og det gir også udslag i hudens tilstand. Men nu har jeg klikket de her piller hjem og så sammen med fokus på kosten igen håber jeg at min hud kan få lidt glød og slippe for alle de udbrud. Nogen vil nok mene jeg intet har men man føler det nok selv slemt. De her piller skulle indeholde  mineralet MSM, som er en naturlig form af organisk svovl, som findes i alle levende organismer.

Jeg har her skrevet det der står gettheglow.dk siden ellers kan man klikke ind på deres side HER og læse det hele.

NB: Jeg har ikke fået pillerne og tester dem ikke for dem jeg har selv valgt at prøve dem og købt dem selv.  Men jeg glæder mig og håber de lever op til det man har hørt og jeg vil selvfølgelige lave en update på dem.

INFO:

MSM er kendt for at have en lindrende antiseptisk effekt på acne, psoriasis, sart hud, rosacea og andre inflammatoriske tilfælde, som f.eks Keratosis Pilaris, som viser sig som knopper på arme og ben. MSM arbejder på at hele huden, passer på den og beskytter den mod tidlig aldring og hudskader. Svovl findes, som sagt, naturligt i menneskekroppen, og er en super vigtig mineral for os. Svovl er vigtig for elastinen og collagenen i huden.

Pillerne booster collagenen og keratinen i huden, giver jævn, smuk glød og er anti-ageing. Derudover detoxer de hudens celler og virker antiinflamatorisk på huden. Ud over at være en kæmpe hjælp for huden, styrker de også hår og negle. De reducerer acne og acnear – Holder urenhederne nede, og reducerer pigmentationer i ansigtet og på kroppen.

MSM kan hjælpe med at reducere acne og acne ar ved :

• Forbedre kollagen og elastin produktionen for at holde huden stærk og smidig.

• Denne forbedrede hudregenerering hjælper med at mindske acne ar.

• Får dine celler og væv til at frigive toksiner, der er blevet opbygget gennem årene. Svovl er nemlig en del af vores “affaldssystem” i kroppen, og mangel på dette gør, at vores kroppe er i stand til at frigive visse affaldstoffer. Du kan synligt bemærke, at huden detoxer.

MSM virker, som en naturlig anti-inflammatorisk hjælp, ifht at reducere rødme forbundet med acne & rosacea.

 

