Tags

, , , , , , , , , , ,

Ja sommeren har knap vist sit ansigt i danmark og så er man igang med at finde ud af hvad vinter tøj Knirke skal ha. Og som altid er jeg meget ubeslutsom. Jeg elsker at hendes ting farve matcher. Sidste år købte jeg jakke og flyverdragt luffer og hue fra PDL, af den grund at jeg hurtigt og nemt ku købe det hele og det var matchende.

I år går jeg efter at købe Marmar flyverdragt, jakke og ski bukser fra Messmakers.dk da jeg er pjattet med farven. den er mørke/gammel rosa. De laver også hue der matcher til MEN ingen handsker/luffer, og så er det jeg blir øv for hvilken farve skal de så være. Så skal jeg overveje hvad farve vinterstøvler hun skal ha for så skal handsker og støvler matche ellers blir der for mange forskellige farver.

Jeg tænkte at gå efter sorte eller sølvfavet Angulus støvler i år. Første år havde hun sølv, sidste år rosa. Men hvis jeg tager alt vinter tøj i marmar i mørk rosa og så støvler i sort eller sølv så skal jeg finde hue og vanter i sort eller grå… og det sidste har jeg ikke fundet endnu.  Man burde faktisk få fri en uge fra arbejde til at shoppe og tage beslutninger, man får stress da man ved det er i august det kommer og det hurtigt blir udsolgt.

Men her er hvad jeg tænker:

100-650-04_405-d_dkk_1199_-_157

2134_1801_1200-p

sølv-velcro-vinterstøvler-fra-angulus-pMarMAr-Olga-vinterjakke-pige-rosa-lyseroed-twilight-mauve.wmmarmar-vinter-jakke-pige-rosa-twilight-Mauv.wm

Reima - Elefanthue

