7:16-15:45 arbejde… Kun lige afbrudt af min frokost der blev holdt på et kort visit til Stylesnob lagersalg.. Fik ingen sko i år da 36 ik var at opdrive øvøv..plejer ellers at hive 4 par nye ballerinaer med hjem i fine farver.. I år blev det til et lækkert rosa farvet tørklæde.. Nåh men fri fra arb, toget hjem , handle ind til maden og til sunde lækre muffins, hjem kl er nu 17.. Sætte mad over og i mens lave ” muffins dejen”klar, fylde badekaret med vand til Nicoline, konstatere at hun ik ku nå i bad inden maden var færdig så til bords med os, Uhmmm spise og så i bad med hende mens jeg kaster muffins i ovnen, ud til hende vaske hår og krop og op , tøj på creme på og tørre håret og børste tænder, muffins ud af ovnen, så ja hun sku smage så vi børstede tænder igen, ind og putte i MIN seng ja fortælle historie synge to sange og så faldt hun i søvn med den ene hånd i min mens min anden hånd nussede hendes hår… SÅ roligt og dejligt lige ind til hun slår en KÆMPE prut  i søvne 😂😂😂 hun vågnede lidt men sov hurtigt igen, jeg måtte beherske mig for ikke at dø af grin.. Nu har jeg så vasket, renset og cremet ansigtet og er klar til at gå lidt omkuld i sofaen.. Dette er en normalt hovedet op og benene ned dag intet overskudsagtigt selvom det måske kan forekomme sådan, min hverdag ridset op.. Legetøj all over som tricker min ocd 🙈 men jeg er over and out for idag .. Glemte lige nyt spejl i gangen .. 

   
    
   

