Tags

, , , ,

Jeg skal ha købt noget badetøj til Knirke, jeg har fundet et mærke jeg kan li printet på nemlig Mini A Ture, MEN jeg kan slet ikke beslutte mig for hvilken model hun skal have. Skal det være nr 1 badedragt , nr 2 heldragt , nr 3 bikini.

Umiddelbart tænker jeg nej hun er for lille til bikini, bevares det ser mega cute ud men er det ikke lidt upraktisk og bøvlet med to delt når det skal af og på. Badedragt har hun nu og det er fint til ferie og svømmehallen, men burde man tage den dragt med korte ærmer så man på ferien ikke skal tænke så meget over solen og mindsker at den rammer hendes krop. Jeg hælder jo solcreme i spandevis på hende men med den dragt er der mindre solens stråler kan ramme, men igen så virker det dumt med dragten når vi er i en dansk svømmehal. Nogen gode erfaringer med badetøj til en pige på 3,5 år? 😀 livet store dilemmaer .. nej ikke helt men har svært ved at beslutte mig

 

Untitled-4

