Tags

, , , , , , , , , , ,

hvis man har fulgt med her eller på Instagram så ved man jeg er ved at forbedre mig på et par områder. Jeg er igang med produkter fra Livishape.dk for at holdemig fra sukker, jeg forsøger at hvert måltid jeg indtager er sundt og rent og så vil jeg gøre en indsats for at min hud bliver pæn. Via det sunde og rene mad jeg indtager skaber jeg godt grundlag for at min hud ikke får udbrud af urenheder, for at gøre den skadet hud jeg har nu pænere vil jeg anskaffe mig en Dermal roller ( men jeg vælger ikke en billig men en af de lidt dyrere så føler jeg mig sikker på at jeg får et godt redskab og ikke skader huden ) Maden der finder jeg inspiration i gruppen “lækker gås med stram mås” og i Anne Bech og Mascha Vangs bog.

Untitled-3 klik evt på billedet for at se det i stort.

 

