Tags

, , , , , , ,

Måske ikke helt, men det er min sidste weekend som 35 år på mandag runder jeg 36 år. Synes virkelig 30èr er fløjet afsted. Bryder mig mindre og mindre om at blive ældre.

Men når det så er sagt så føler jeg mig her på 5 dagen uden sukker, mel, ris, kartofler og pasta og mælk UTROLIG godt tilpas. En hel uge uden hovedpine, min hud er blevet meget flottere og energien er i top. Jeg oplever ikke jeg går sukker kold i løbet af dagen men føler mit blodsukker er stabil. Jeg fylder min krop med sunde rene og lækre ting og det er tydeligt det er godt for den.

Er overrasket over hvor let jeg kan undvære sukker, om aften plejede jeg at ha krise men det har jeg slet ikke mere. Ville da lyve hvis munden ikke løb i vand når folk poster billeder af store flotte kager men det er ikke der hvor sukkermonsteret i mig løber ned og går amok i romkugler og andet. Min motivation er selvfølgelig også i top og det skal den være når man går igang, men er sikker på jeg ikke kunne ha kommet så nemt igennem denne uge hvis jeg ikke havde haft de produkter fra Livishape. Og det er med hånden på hjertet ingen salgs tale , det virker virkelig for mig.

her er hvad jeg dagligt bruger: 2 piller 30 min inden hvert hovedmåltid.

Fiber konjac

Og så bruger jeg det her fiber pulver i mit vand 1/2 liter om dagen – resten af dagen drikker jeg uden ( så der er nok til 10 liter vand i den pakke )

Fiber-vand solbær

 

