Morgen startede med 2 fiber kapsler og et stort glas vand. Så fik jeg gjort Nicoline og jeg klar sat hende i børnehave og så på arbejde. Da jeg kom på arbejde lavede jeg en kande fibervand. Hold op det let at drikke vand når det smager så godt. Da jeg har tidligt fri om tirsdagen springer jeg frokosten over for at gå tidligere, så idag prøvede jeg min første bar. Følte jeg sad og syndede den smagte himmelsk. Efter arbejde fik jeg handlet , været til frisøren og så blev Nicoline hentet igen. Aftensmaden idag er æggepandekage ( æg salt og peber) med spinat og kylling fillet. Dertil bønner, advokado og peberfrugt. Inden aftensmaden tog jeg igen 2 fiber piller. Til aften snack har jeg købt jordbær. I mens jeg lavede mad var Nicoline i bad og nu vi klar til at hygge og slappe af. Har ingen hovedpine og føler mig ikke træt.. 

Er helt overrasket over jeg ik er faldet i med sukker og ik har overspist, og bonus har drukket knap 2 liter vand om dagen. Føler mit top motiveret med de her produkter… 

  

