Tags

, , , , , ,

IMG_6647

Mine produkter fra Livishape er kommet med posten. Her ses lige et sneakpeak af hvad jeg skal igang med. Jeg starter idag og min udfordring er NUL sukker og her skal produkterne hjælpe. Og så skal jeg som noget nyt til at drikke mere væske og glæder mig til at mit vand jeg har svært ved at drikke får god smag. Jeg elsker jo sukker i form af usunde ting, og mit blodsukker hopper op og ned i løbet af dagen og gør jeg ender med at indtage for meget, så nu skal jeg ha styr på mit blodsukker og væk fra indtaget af sukker. Det kan være lidt at en jungel for mig, jeg har pga min gravidtets sukkersyge og min PCOS ikke godt af sukker, men jeg har jo også forhøjet stofskifte, Så jeg spiser meget i løbet af dagen. Min kost består meget kort beskrevet sådan her, skyr med nødder om morgen, eller æg i weekenden. til frokost kylling og salat, spiser en hel til halvanden rød peberfrugt om dagen og altid avokado og broccoli. om aften spiser jeg igen kød og grøntsager for det meste. men vi spiser ret varieret om aften. (laver dog altid kartofler, pasta ris mm til næsten alle måltider da Nicoline får det.) Nu skal jeg til at prøve deres snacks og barer til i løbet af dagen. Og vil opdatere jeg løbende hvordan det går. har i dag allerede dukket 3 glas vand som snart er de 500 ml jeg har lavet.

Udover de her produkter har de mange andre produkter så som :

Diet shakes
Måltider & supper
Måltidsbar
Morgenmad
Snacks
Den søde tand
På farten / i tasken
Sluk tørsten
Tilbehør & hjælp
FITNESSUDSTYR
Træningsmåtter
Elastikker & bolde
Håndvægte
Mave- & coretræning

Man kan også vælge at købe en komplet kur.

Det jeg starter ud med er deres fiber vand med kun 10 kacl. og så deres Fiber Konjac piller ( i et glas er der til 30 dages forbrug) om deres fiber vand og piller skriver de:

Gør vand sjovere og få 10% af anbefalet dagligt indtag fibre

Nogle gange kan man godt blive træt af bare at drikke vand uden smag – LiviShape har taget skridtet videre fra de almindelige light-drikke og giver dig 10% af det anbefalede daglige indtag fibre i bare en halv liter vand.

Bidrager til vægttab, giver mæthed uden kalorier

LiviShape Fiber konjac mindsker sulten, hjælper til at du føler dig mæt hurtigere og derved spiser mindre.

Kapslerne indeholder plantefibre af typen glucomannan, som kombineret med vand svulmer op til cirka 50-80 gange sin egen volumen og giver en god fylde/ bund i mavesækken – ingen kemi, 100% naturligt indhold. Fibrene ligger godt i maven og giver maven noget at arbejde med.

LiviShape Fiber konjac består af vandopløselige fibre fra planten amorphophallus konjac, der vokser i dele af Asien.

Hjælper til at bevare normalt blodsukker

Vi har tilsat mineralet chrom (krom) til konjak kapslerne, fordi chrom har en veldokumenteret effekt på blodsukkerbalancen. Når vores blodsukker er stabilt, mindskes trangen til sukker, det er nemmere at styre sukkertrangen og dermed de ofte uhæmmede indtag af (usunde) mellemmåltider og ekstra kalorier.

ANNONCE

