Så fik jeg i går overstået biopsien af knuden. Jeg var virkelig nervøs, men jeg kom heldigvis ind til den sødeste og venligste læge. Han fik virkelig beroligede mig og var enormt dygtig til at ligge bedøvelsen. Men jeg skulle selvfølgelig lige kigge da han løftede det metal rør der skulle stikkes ind i mit bryst, så der sortnede det lige for mine øjne. hele 3 gange skulle han ind med det rør og klippe et stykke af knude. Ja sjovt var det ikke men er sikker på jeg ikke ku ha fundet en bedre læge. Havde helt lyst til at gi ham et kram bagefter for sikke en forskel det gør for oplevelsen når en læge er venlig og forstående og ikke som ham jeg var inde hos forrig søndag.

Så tak for der findes læger som ham. Nu skal jeg afvente Herlev kontakter mig inden for 2-3 dage med svar. Dejligt jeg får klarhed inden juleaften.

 

 

