jeg er nok lidt den type at får jeg ikke tjekket tingene får jeg ikke noget skidt af vide og så fejler jeg ikke noget. Jeg kommer ofte til at trække mit læge besøg for længe. Sidst var det mine skønhedspletter, og denne gang ja så var det en knude i brystet. jeg har faktisk haft den det meste af 2015. Nu siger jeg det højt så jeg kan skamme mig og bli flov over ikke at ha fået det tjekket. Jeg var til lægen i går..

lægen: Luise hvor længe har du haft den

Luise: alt for længe

Lægen. Luise er den vokset

Luise: ved jeg ikke undgår at mærke for så er den nok forsvundet

min læge smilte over min ærlighed men løftede sin pegefinger for det er slet ikke okay at gå så længe med en knude. Hun sagde den var glat og virkede afgrænset og det er godt. Men ikke desdomindre så har jeg nu en tid til scanning af mit bryst og man blir da lidt nervøs og tænker hold op hvor er det bare ikke der man skal udskyde tingene. det kan være så afgørende at komme i god tid hos lægen. jeg er snart 36 år og min mor døde af brystkræft som 39 år. Jeg VIL ha flere år at leve i, flere år med min datter end jeg selv fik. så jeg lover hermed jeg aldrig går så længe igen uden at blive undersøgt, og lov mig i aldrig venter men tager afsted med det samme ❤

 

