Tags

, , , ,

Jeg er bare uheldig hvad angår Nelly.com Jeg bestilte for en mdr siden en hvid kjole som jeg virkelig havde glædet mig til,  den kom aldrig og de ville returnere mine penge. Bestilte kjolen igen og gud hjælpe mig om den ikke også er forsvundet i posten.  De sender det som brev og jeg har spurgt om jeg ikke kan få sendt som pakke eller brev med trak and trace så forsvinde de sjældent. Jeg betalte 43 kr i fragt og det er lidt trættende at man går og venter på en kjole og den så blir væk og man igen skal vente en uge på at få penge retur mm. Nåh men afventer deres svar om returnering af penge igen.

jeg har ellers også set dette sæt kjole og støvler wow wow ja mega frækt men jeg er vild med det. ved dog ikke liiiiige hvornår jeg sku hoppe i sådan en kjole. det er fra deres nye kollektion.

224585-0014_3

