i og med at vi nu ku sælge pudslebordet og tremmesengen og har købt ny junior seng, synes jeg hendes værelse sku ha en make-over. Væggene var beige brune egentlig en fin farve men nu vi igang med at male det Hvidt så det blir lysere derinde. Det er et småt værelse og ik mange måder at stille tingene på. Jeg vil gerne ha hun får et værelse med sarte rolige farver. Hun har jo et stort legeværelse med masser af farver. Jeg har købt en ny kommode som er kommet ind i mit soveværelse for ik at proppe mere ind i hendes. Hun har allerede en derinde. Lavede for et års tid siden 3 skuffer i lilla og lyserøde farver til bøgerne men nu vil jeg male dem hvide eller gammelrosa farvet. 

Lidt billeder fra før af der hvor sengen stod og så når det er klart kommer de nye. 

   
   Det udtryk jeg gerne vil ha nu er mere som hende der har fromtheblock Ig profilen. Se hendes værelse her. Knirke skal også ha sengehimmel i rosa så det passet til det CamCam sengetæppe jeg har købt. 
   
   

