jeg er med i en stor online mødregruppe eller hvad man vil kalde det. og i går blev der talt om en ret.. nemlig kylling i karry med vindruer, den kombi havde jeg aldrig prøvet før og jeg stod lige selv og sku finde på noget at lave så jeg fik opskriften og sprang ud i det. Det blev bare hammer godt og det var jeg ikke den eneste der synes. Jeg lavede lidt om i den, da jeg ikke havde tid til at det sku simre en halv time, så i stedet for en hel kylling man tager skinnet af på og klipper over brugte jeg kylling fillet uden skin som jeg skar i stykker og ellers gik jeg efter det der stod. men på den måde ku jeg nøjes med at lade det simre 10 min. jeg lavede ris til. det er ikke sidste gang den ret blir lavet. kan meget bedre i den sovs lavet på fløde end en opbagt karry sovs med mel i… jov jeg brugte forresten ikke piskefløde men bare alm fløde..

opskriften findes HER

Kylling med vindruer

billede er ikke mit eget det er lånt fra Arlas hjemmeside. Det ser bare lidt flottere ud end det jeg tog 🙂

