Nu er sofaen i hus, spisebordstolene fra Eames, begge sofaborde fra HAY  samt 2 Kartell sengebord i hus. Det var de store ting jeg gerne ville ha til hjemmet. Ja jeg drømmer også om at få erstattet den store skænk med et mere moderne enkelt løsning ala Montana men det blir ikke lige nu.

Men nu skal alle de små ting på plads der gør at det blir hyggeligt, de 3 plakater med Kogle lampen i 3 forskellige farve tryk til over sofaen skal jeg ha købt rammer til. Og så overvejer jeg meget om hvorvidt jeg skal ha et gulvtæppe til under sofabordene da rummet pludselig virker stort og tomt i forhold til før hvor der var kæmpe møbler. Men eftersom vi har hund har det med tæppe på gulvet aldrig været aktuelt. det ville dog gi et mere hyggeligt look.

Jeg ønsker mig også en ny fin vase da min Kæhler sort og hvid ikke rigtig passer ind mere og der drømmer jeg om denne der passer til mit stel mm.

Blå Mega Riflet Vase, large

Kubus skålen i grå drømmer jeg også om, tænker det skal være grå for det matcher sofaen og fordi alt andet er hvidt så måske det blir lidt meget hvis det også er hvidt.

Kubus Skål Grå Lille

Jeg skal også ha en ny lampeskærm til min lampe der står på skænken den er sort nu der vil jeg ud og ha en grå. Kan godt li der er en rød tråd. Det ville også være fint at få skiftet de andre lamper ud da de også har sort skærme.

