Mit hår er jo fint/tyndt. Jeg har heldigvis hår der vokser rigtig hurtigt der er bare ikke meget af det 🙂

I perioder har jeg haft extensions på og det er super flot når man får det lavet et ordentligt sted og håret er ægte MEN det slider altså på det hår man har så det er lidt at skyde sig i foden.

Da jeg var gravid og ikke farvede mit hår var det virkerlig sundt at se på  og mere tykt følte jeg. Der er ingen tvivl om at mit hår ikke har godt af at få lavet lyse striber hver 2 mdr og at jeg dagligt føntørrer og glatter mit hår. Så nu har jeg på anbefaling købt en tørshampoo og så bruger jeg den en gang i mellem og så prøver jeg på hverdage at luft tørre mit hår så jeg undgår at bruge for meget føntørrer og glattejern i det. Håber det kan gøre at mit hår får lidt ro og jeg igen får lidt fylde i håret. Overvejer at få det klippet op til over skulderne for det ser bare tykkere ud nu kortere det er… nu må vi se skal til frisøren næste mdr

Den tørshampoo jeg bruger er Matas de gode stribede uden parfume

matas_dry

