Tags

, , , , , , , , , ,

Vi nærmer os langsomt Knirkes 3 års fødselsdag, hun er selv begyndt og komme og sige ting hun ønsker sig så det blir skrevet ned og så går jeg og ønsker mig ting til hende men ikke noget hun skal ha i gave mere ting til hendes legeværelse. Jeg skal ha købt nogen hylder og opbevarings kasser til alt hendes legetøj. Hun er ret vild med Peter Pan og klokkeblomst i øjeblikket så hun vil gerne ha en bog med det, og så har hun også sagt hun ønsker sig en højstol til sin dukke samt en Doctor Mcstuffins dukke. Så nu må vi se hvad der ellers løbende kommer på ønske listen inden hendes fødselsdag.

Jeg håber hun stadigvæk er pjattet med Frost og Elsa til den tid for jeg har købt krus, servietter og tallerkener med det motiv på og påtænker mig at lave det tema den 3 oktober.

Dukkestolen kan købes HER 278,-

gaver

