Tags

, , , , , , , , ,

Det er jo ikke noget nyt at jeg ikke kan tåle sukker men den her sommer måske pga det svingende vejr har bare stået på en lang sukker indtagelse. Der er gået helt sukker monster i den og nu er det bare slut. Jeg kan mærke det er skidt på flere områder for mig så fra idag bum så skal der tænkes over hvad jeg propper i munden igen. I uge 33 mandag der starter jeg på en 3 dages detox juice/grøntsags udrensnings kur. I 3 dage skal jeg drikker juice morgen formiddag middag og til aften en suppe.

Denne 3 dages detox kur er købt (bogen) hos Pia Thau hendes side kan i finde HER Jeg er sikker på det blir møj hårdt men også møj sundt for mig. Har læst længe om andre der har prøvet de her juice kurer i alt fra 3-7 dage, jeg tror de 3 dage er fint for mig til at starte med. jeg er jo virkelig mad glad og sukker glad …. ja glad for alt der kan spises

Det har for mig ingen ting med at skulle tabe sig at gøre men mere for at få bugt med sukkertrangen, væk med hovedpine, flottere hud, mere overskud mindre ubalance i mit blodsukker og styr på min PCOS. Jeg har det så meget bedre når jeg helt undgår sukker, kartofler lyst brød mm. Men det er jo svært når man elsker det .. faktisk død urimeligt jeg ikke kan tåle det.

