Tags

, , , ,

Jeg fik i går fif om sengehest og den blev købt og sat på hendes baby seng hvor den ene side med tremmer er taget af. Hun sov der hele natten og var ret stolt over at sengen nu var åben. I morges gjorde hun dog som hun plejer og kaldte på mig, jeg svarede så at du kan jo bare gå ud af sengen nu og komme herind til mig, men den vane var hun åbenbart ikke klar til så jeg måtte ind og hente hende 🙂

Jeg sidder og ser på hvad der er af storpige senge for sådan en skal hun jo som sagt ha. Jeg er vild med nogen fra Olivers Furniture men prisen er også høj. Har fundet nogen alternativer i Ikea og leder nu lidt videre rundt. Men her er et par bud vil dog gerne ha den er hvid så hælder mest til den hvide, fremfor den lyserøde selvom jeg synes sengen er fin.

busunge-udtr-ksseng-pink__0312907_PE512945_S4 sundvik-stel-til-udtr-ksseng-med-lamelbund-hvid__0192295_PE366239_S4

