Tags

, , , , , , , , , ,

Jeg vil så gerne optimere lejligheden lidt og er i gang med at dagdrømme og finde inspiration til nye møbler. Ville gerne ku skifte følgende ud derhjemme. Når jeg ser rundt på nettet og IG så er det meget den samme stil der er populær. En ting jeg ved det er at jeg er til det enkelte minimalistiske uden for mange farver. Jeg tør næsten ikke sige det men fortryder lidt de farver jeg har valgt på Knirkes værelse da jeg valgte maling til de skuffer jeg lavede hvor hun har bøger i, men men det hele skal jo ikke være sarte og farve løst og det er jo et børneværelse 🙂

1. Ny sofa ved ikke hvorfra endnu

2. Nye spisebordstole måske Eames de hvide og så med sort/grå lammesind lagt i

3. Sofa puder fra ByThers eller HAY

4. nye senge borde fra KARTEL

5. nyt system i stedet for min store skænk – der tænker jeg noget ala montana der fåes en billigere udgave i Ilva bla. Men ellers ku man også gi min skænk en gang maling og friske den op. Det gode ved den er den skjuler alt det jeg ikke kan li at ha stående fremme hvor det andet der kræver det man kun har “pæne” ting i så det ikke ser rodet ud.

6. Nyt sengetæppe fra Camcam som kan købes hos messmakers.dk i gråt det jeg viste i går og så fine puder til. Elsker en fin redt seng at komme hjem til og det ser bare så pænt ud med en redt seng

7. et fedt skrivebord i stil med dem fra HAY enkelt plade og ben i stil med Eames stolene, så vores computere altid står fast et sted, er så træt at vi sidder med dem ved spisebordet og ledninger mm roder rundt

8. Nye plakater/kunst til både soveværelset og stuen

Jeg ku blive ved 🙂 Her er et par bud på sofaer jeg har fundet men har ikke fundet den helt rigtige endnu synes jeg,

Gobo

Hjørnesofa med pufafslutning, venstre

Hjørnesofa med chaiselong, højre

Colorado

Sofa med blødt Step betræk.

3 pers. sofa i lysgrå stof.

