både knirke og i sær mig har været ramt af forkølelse. Hun er bare forkølet uden gener hvor jeg har haft feber og hoste og ondt i halsen så det er ikke blevet til det store i weekenden men vi har hygget alligevel. Lørdag slæbte vi os ud om formiddagen trods jeg var sløj, vi skulle finde sandaler til knirke og tog derfor en tur til Hillerød. Fandt ik sandaler der men fik små shorts og en top et par leggins og nattøj inden vi tog til Hørsholm og fandt skønne Angulus sandaler. Hun valgte farven og alle var glade. Hjem og sove en dejlig lang lur inden knirke og jeg i fællesskab lavede frikadeller. De blev rigtig gode og de sidste blev spist til frokost idag. Idag stod vi som igår op kl 6 spiste boller og æg, jeg fik støvsuget og vasket gulv og så stod den ellers på dans sang og leg inden jeg måtte ligge mig ind og hvile. Det svært at være sløj når man har en lille krudtugle der vil aktiveres 🙂 mine negle er også blevet ordnet og vi har spist dejlig koldskål 

   

                 

