Jeg har mange skønhedspletter og får med tiden flere det gør man jo. Jeg har siden jeg var ung taget meget sol uden solcreme og solarium, det har jeg dog begrænset nu og tyr mere til spraytan, jeg ved jo godt det ikke er sundt. slutningen af sidste år tog jeg til lægen havde et par stykker der var blevet sorte og ændret form hun henviste mig til hudklinikken som skulle fjerne dem der var 2 mdr vente tid og jeg var afsted i går med forventning om at de ville fjerne dem og det var det. Men efter at ha tjekker med et kamera så ville de ikke selv gøre det men henvise mig til Herlev Hospital. Straks går tankerne igang og man blir nervøs, lægen var dog sød og beroligede mig at det kun er fordi de gerne vil ha hospitalet tager lidt mere rundt om og under af da de er dem de kalder kritiske så for at være sikker på at få en ordentlig biopsi. Inden for en uge har jeg en indkaldelse fra Herlev Hospital så det er dejligt jeg ikke skal vente for længe men bare kan få fjerne dem fra min krop. Og så tror jeg da nok lige jeg skal ned og ha købt noget ordentligt solcreme for det skal man allerede begynde på nu da solen titter frem sagde hun. Nicoline får også nu hver dag pga hun er ude i vuggestuen. Heller bleg end hudkræft trods alt og det er et godt wake up kald for en som mig der elsker at være brun.

Husk at tjekke jer selv og heller en gang for meget end for lidt

Denne solcreme øko har jeg fået anbefalet så den skal jeg prøve den findes som spray så nemt til mig og nicoline

coola

