Så går jagten ind igen på at finde Sneakers til Knirke. Forårs støvlerne er fundet og det er de rosa fra Angulus. De er så klassikse og fine og gode for fødderne. Så jeg mangler at finde nogen gode sneakers til hende hun kan tonse rundt i og lege i. Jeg synes der findes super mange fine små, men tit er de i alle mulige farver og det er fint men efter som hendes tøj er mere i de rolige farver synes jeg ikke det altid går sammen. Nu blir det selvfølgelig sommer og der kommer mere farve på hende tøj men ku godt tænke mig et par som gik til det meste. Er stadigvæk forelsket i de her Adidas og har fundet et sted det har dem i hendes str jeg skal bare lige hjem idag og måle hende fod for at være helt sikker. Faldt også over de de hvide Adidas med farve på de er nu også meget søde jeg synes bare de ser lidt hårde stive ud i det så tænker de nok ikke er så behagelige at løbe rundt i.

0eccb6be995b816db04f352e0b87975a

Untitled-2

