Jeg faldt over Majbritt på Facebook hvor hun har en gruppe man kan anmode om at være med i. Jeg sad til at starte med på sidelinien og læste hvad andre skrev om hende. Kort fortalt så hedder hendes gruppe : Majers Tarot Univers hun laver tarot oplæg udfra kort. Jeg har altid haft interesse og været åben over for den åndelige verden men også meget skeptisk omkring at der er mange derude der ikke kan det og bare fusker og tjener penge på det. Men efter noget tid skrev Majbritt en tidlig morgen at hun ville gi nogen et gratis råd med på vejen og jeg var den første der skrev så det fik jeg. Jeg var noget overrasket over hvor godt hun ramte lige netop de tanker og ting jeg går med, og blev derfor mere og mere nysgerrig på hende. Jeg læste også hvor meget andre roste hende og så virker hun bare så kærlig og ærlig så jeg valgte at bruge hende igen da hun en dag havde endnu et tilbud ( hun bor langt væk fra mig så jeg har ikke mulighed for at besøge hende) inden jul brugte jeg hende for 3 gang. Jeg tør godt dele de beskeder jeg har fået fra hende uden at fortælle jer helt om betydningen af dem i forhold til de ting jeg går og bøvler med. Jeg kan varmt anbefale jer hende hvis i som mig har brug for små kærlige spark eller råd med på vejen. Hendes grupper er hemmelig men jeg kan invitere jer derinde hvis i ønsker det. ( dette indlæg er ikke lavet i samarbejde med majbritt men fordi jeg føler hun gir mig noget og kan noget oprigtigt og det vil jeg dele med jer.)

1. Selvom græsset kan se grønnere ud hos naboen, så er det bestemt ikke sikkert det i virkeligheden forholder sig sådan! Hvis vi ikke kæmper for tingene her i livet, og bare giver op! Så kan vi være ret sikre på at blive præsenteret for de samme problemstillinger igen! Der findes mange der er smukkere og tyndere end os, men husk at der findes mange flere der er det modsatte!!! Kram M

2.Kære Luise. At være den man først og fremmest tager hensyn til i sit liv, er ikke egoistisk! Det er derimod det der nogle gange skal til, for at “komme op på hesten igen” og tro på at der er sejr forud…. Du plejer egentlig at have meget godt fat i handlekraften! Men noget har gjort at du ikke helt har “kunnet gøre som du plejer”! Prøv om du kan centrere dine ønsker lidt! Universet kan blive så frygtelig forvirret, når der kommer for mange halvhjertede ønsker afsted… Prøv og bestem dig for hvad det er du først og fremmest ønsker dig, og send så det ønske afsted! På den måde bliver det nemmere at få vores ønsker opfyldt! Selv om det kan føles lidt som om at livet ikke altid er retfærdigt, så forholder det sig faktisk sådan at alt godt kommer til den der fortjener det…. Og det fortjener du om nogen Tilgiv dig selv for de ting du har gjort, der har været mindre hensigtsmæssige! Og få sendt lys og kærlighed rundt i din krop og dit sind… Det kunne du godt have brug for. Kærligst Majbritt

3.Kære Luise. 2015 vil byde på modning af følelsesmæssige ting i dig! Det er som om at du vil være mere åben over for omverdenen, og netop det kan være med til at få arbejdet med nogle af de dybe begrænsninger der ligger i dig! Du vil have “større gennemslagskraft” end du før har haft, og du vil få mulighed for at få åbnet endnu mere op for den åndelige verden. Husk på at det er ligegyldigt hvad andre gør. Det er hvad du gør der er det vigtige i dit liv Der vil blive mulighed for at få arbejdet med nogle af de ting der ligger dybt i dig! Nogle af de ting som kroppen og sjælen husker…. Nogle af de ting der er “blevet lagt i dig, i barndommen” Mødet med ligesindede og folk du har meget tilfælles med, vil også byde sig i 2015. I perioden omkring Maj måned, vil virkelig være en rigtig god og heldig tid for dig. Nytårsfortsæt kunne være: “jeg giver slip på mine bekymringer, og ser det som opgaver der skal løses” Håber det giver mening, og kommer til at give mening Med ønsket om en rigtig dejlig jul, samt et godt og magisk nytår. Kærligst Majbritt

