Denne mdr har som tidligere nævnt været super hård med alt for meget sygdom og alt for lidt søvn og intet overskud. Nu er vi så småt ved at være på højkant igen og nu vil jeg prøve at sørge for vi aldrig bliver så syge igen :-/ Jeg har læst en del om de der MK olier.. og nu har jeg så læst om : MK ORGANIC PURE ARONIA JUICE A (sødet med æblesaft)

Jeg tænker hele familien skal ha en slurk af denne hver dag og se om det ikke kan hjælpe på vores immunforsvar. Jeg har tænkt mig at købe den på nettet og der kan man få den til 119,- HER det er Mascha V egen shop jeg køber den på. Hun skriver også på sin blog og hvordan hun snyder det i sin datter ved at blande det i mælk og kakao pulver. jeg tror dog jeg vil starte med at se om Nicoline vil ha det som det er og ellers prøve i smooties eller juice. jeg fik hende til at drikke ingefær juice så håber også dette glider ned i den lille prinsesse.

Læs om Aronia HER

