Jeg glæder mig SÅ meget til juleaften ( tør jeg det allerede nu med fare for sygdom igen i år .. jeg tager chancen )  Julen i år skal være hos min Bror og svigerinde, der er vi så heldige at vi kan være hvert andet år. I år kan Knirke virkelig være med, hun er helt med på julemanden , danse om juletræet og gaver, så håber virkelig ikke hun ligger sig så syg igen så vi kan gi hende en rigtig hyggelig dag og aften fyldt med hygge sjov og jul. Vi plejer altid at danse hel huset igennem og en gang i mellem ender vi også uden for huset i vores dans rundt om juletræet.

Status på mit helbred er at jeg forsat må drikke de kraftige stads om aften for at kunne sove, og jeg er stadigvæk godt forkølet. Men vi får nok af se til mandag og tirsdag i næste uge pga julen og helligdage så vi skal næsten lave avis for en uge på de 2 dage. Så de må klares med the, snotklude og en masse guf. Håber min kollega Dorthe blir rask, hun er virkelig en vigtig brik på arbejdet… har det altid bedst med travhed når jeg ved hun er ved min side så at sige 🙂

Men alle julegaver er på plads så ingen stress med det, jeg glæder mig til at gi min brors børn gaverne synes selv jeg har fundet nogen gode de blir glade for. Mandelgaven er også i hus og værtinde gaven er i hus. Så tror ikke der er mere jeg skal ha styr på til juleaften. Eller jov jeg har jo lige lidt chokolade konfekt jeg har planer om at lave den 23 når jeg engang kommer hjem fra arbejde som skal med juleaften på kirkegården. Traditionen tro møde vi med min onkel , kusine og bror på kirkegården hos mine forældre til en kop kaffe og en kage.

Knirke fik i mandags julegave af hendes ene faster og onkel da de rejser og hunblev rigtig glad, hun kom stolt hjem og viste mig de 3 dyr hun havde fået samt et gavekort til en tur i zoo når vejret blir bedre. Hun elsker jo dyr så det var en rigtig god gave.

