Så fik jeg købt lidt til vinter garderoben til Knirke. Hun manglede nogen trøjer og bukser. Det meste fandt jeg på Zara.com og en enkelt trøje og strømpebukser på Pompdelux. Jeg har også øje på en body og et par strømpebukser fra Wheat. Ja jeg ku også ha købt en masse mere fra pompdelux. Hun er desværre vokser ud af sine fine buksedragter derfra så jeg overvejer også en enkelt eller 2 derfra igen. Jeg går efter tøj der er behageligt og legevenlig og vuggestueventlig. Jeg har også tøj der ikke blir givet på i vuggestuen. Min erfaring er at jeg ikke skal gi hende tøj på derned jeg er alt for glad for for der kommer karry ketchup, tus mm på og så ærger jeg mig ikke helt så meget. Jeg har virkerlig måtte smide en del ud på den konto, og sådan er det nok bare at ha et vuggestue barn, er imponeret over dem der kan sende deres børn fine afsted og de også får dem fine hjem igen. Her afleveres hun i fin stand men kommer hjem med pletter på tøjet uden hårelastikker i ( hun har rotte haler og spænde hver morgen ) men de blir væk i løbet af dagen på en god dag har vi en elastik med hjem. Men pigen er glad fra vi aflevere til vi henter og det er jo det vigtigste så skidt pyt med om hun har pletter og uglet hår.

Billede 1 af SWEATSHIRT MED KANIN fra Zara

Billede 3 af SWEATSHIRT MED KANIN fra ZaraBillede 3 af SWEATSHIRT MED KANIN fra ZaraBillede 1 af SWEATSHIRT MED PRINT AF SOMMERFUGLE fra ZaraBillede 3 af SWEATSHIRT MED PRINT AF SOMMERFUGLE fra ZaraBillede 1 af FOREDE DENIM BUKSER fra ZaraBillede 3 af FOREDE DENIM BUKSER fra ZaraBillede 1 af SAROUEL BUKSER MED SKINNENDE LOOK fra ZaraBillede 3 af SAROUEL BUKSER MED SKINNENDE LOOK fra Zara

Billede 3 af BUKSER MED LOMMER fra Zara

