Faldt over denne skønhed IKKE ægte pels skal det lige sige, den er super fin i den rosa farve og snittet.. Den gad jeg godt putte mig ind i her til vinter. Prisen er overkommelig 899,-

2398232942_6_1_1

Og så så jeg lige en fin trøje til Knirke, hvis mor aka mig elsker NY

0208701659_1_1_1Skal i dag efter arbejde direkte op til Helsingør og ind i den fest artikel butik jeg sidste år købte balloner mm til Knirke i. Skal ha købt et lys med 2 år og andre små ting. Flag til bollerne i vuggestuen og så noget pynt halløj til hendes fødselsdag derhjemme. I aften tager jeg så blien i Toys a Us og så skal jeg finde hendes fødselsdag gaver, kan virkelig ikke bestemme mig for hvad legetøj hun skal ha. Men vil se om jeg kan finde en kat med batteri i der kan sige noget og gøre noget. Hun er fuldstændig vild med katte og hunde men ja en levende hund har hun jo allerede. Så tror jeg at jeg skal finde tilbehør til baby born dukken som jeg har hørt hendes farmor gir hende. Hun har en del dublo allerede så det vil jeg ikke købe. Synes faktisk det er svært hvad man skal gi en på 2 år. Sidste år fik hun lege køkken og tilbehør til. Hun bruger det men slet slet ikke så meget som jeg havde forventet. faktisk kan hun bedre lide at bruge sofabordet når hun leger hun står og laver mad. Jeg må se hvad jeg kan finde i aften, der burde være rig mulighed med det store udvalg de har.

