Det er slet slet ikke til at begribe at min lille baby fylder 2 år om 1 uge præcist. Slet ikke til at forstå at idag den 26 september for 2 år siden kom den dejligste lille baby dreng til verden og min barndomsvenide blev mor. Hvor bliverr tiden af, synes det går skræmmende hurtigt efter man har fået et barn.. først talte man uger så måneder og nu år…. STOP TIDEN. husker det som var det i går hun lå i min mave, men alligevel når jeg ser på hende så føles det som længe siden hun var en lille lille baby på 2800gram. Hun snakker og synger derud af og er en rigtig fræk pige med krudt i måsen. Jeg synes det er svært hvad man skal ønske sig men her er der et par bud

Tøj fra pomdelux bla denne softshell dragt

baby born dukke

Træ legetøjs mad

Bord og stole til hendes værelse ( de her er fra Ilva)

Tegne tavle ( fra Ilva) dig ville jeg male den en anden farve men synes den er fin

En cykel

Happy light kæde

Mini fjældræv taske i lyselilla ( den fik jeg ikke sat på collagen)

2år1klik på billedet for at se det i stort!

