Tags

, , , ,

Jeg faldt tilfældigt over en anbefaling af produkter fra KIMOVI på nettet. Så jeg gik ind for at læse mere om produkterne på deres side HER

Om produktet kan nævnes:

KIMOVI er en ny og epokegørende plejeserie, der er udviklet til dig, der lider af hudproblemer og hudirritationer. Serien består af cremer og geler, der lindrer og plejer de fleste former for hudlidelser. I serien finder du også to plastretyper, der åbner op for helt nye måder at behandle psoriasis og eksem samt forebygge ved akne.

KIMOVI’s plejeserie indeholder naturens egne virkestoffer og indeholder ekstrakt af den afrikanske frugt, Kigelia Africana, der er kendt for sine unikke hudgenopbyggende kvaliteter.

Plejeserien fås også i varianter med Sülbeck Thermal Salt, der har en rensende og desinficerende effekt. Kombinationen af Kigelia Africana og Thermal Salt giver en dobbeltvirkende effekt, der er velegnet til mere seriøse hudproblemer.

KIMOVI er hverken tilsat parfumer, parabener eller farvestoffer. ( denne del er jeg personligt fan af)

creme1crememedsalt

Efter at ha læst om deres produkter i går, fandt jeg deres facebook side og skrev til dem da jeg lige følte jeg havde brug for vejledning til hvordan jeg selv skal bruge dem og hvilke jeg skal vælge. Der gik under 5 min fra jeg sendte min besked til dit kom med et lang fyldestgørende og personligt svar. Det må man kalde god service. Jeg har fået anbefalet at bruge deres gel om natten og deres creme om dagen for at opnå det bedste resultat.  Så nu vil jeg prøve de her produkter og håber det er vejen frem for mig til en pænere og sundere hud. Jeg glæder mig til at gi jer en update på produkterne når jeg har brugt dem lidt tid.

