Fik i tirsdags byttet knirkes gymnastik sko de var alt for store. Endte med at købe nogen fra Intersport til en anden pris men meget bedre. Små lilla gymnastik sko. Jeg havde noget stress med at nå fra arbejde hjem og hente hende fra vuggestue og så derned og klæde om og være klar til kl 16.00 jeg var af den overbevisning at det forgik på skolen ved strandvejen nær Slettenhavn men da vi ankom blev vi af en mand henvist til en anden skole så afstig afsted med os igen. Her fandt vi så en gymnastik sal og jeg fik smidt en flik drenge ud derfra og vi fik klædt om og ventede så pænt…. Der kom så bare ik nogen så nu anede det mig at noget var galt. Efter et par opringninger og røg ud af ørerne fandt jeg ud af det ikke var der men det var på den første skole jeg var kørt til…. Kl var 15:57 og knirke stod spændt og omklædt var ellers tæt på bare at køre hjem men nej vi kørte tilbage fandt hallen og nåede at være med. Det var et hit for den unge dame hun tonsede rundt og frygtede ikke noget og var faktisk også på trods af hun var den yngste god til at gøre hvad der blev sagt. Da vi kom hjem var hun SÅ træt og sulten så hun var allerede grydeklar kl 18 men vi strakte den til 18:30 i frygt for hun så ville vågne alt for tidligt.

IMG_7978.JPG

IMG_7985.JPG

IMG_7974.JPG

IMG_7975.JPG

