Jeg overvejer at prøve en softshell dragt til Knirke i år. Hun har termo tøj og regntøj men regntøjet er lige ved at være for småt. Synes bare det er virkelig svært om det shoftshell kan erstatte regntøj som de skriver. Hendes termotøj kan hun godt passe lidt endnu. Flyverdragten er på plads det er en Ver de terre til hjemmebrug og en Ticket 2 Heaven til Vuggestuen. grunden til det er Ticket 2 Heaven er fordi vi har fået den, eller er jeg faktisk ikke sikker på jeg havde valgt det mærke. Hælder nok mest til Ver De Terre og Reima. Men er sikker på den nok skal være god  nok. Vinterstøvlerne blir fra Angulus enten i den rosa farvet eller i sølv. Så jeg mangler hue tørklæde og vanter. Farverne jeg vælger er upraktiske men ja sådan må det være tingene kan vaskes og skal alligevel kun bruges en sæson. Jeg tænker dog at købe nogen termo støvler, synes de er knap så pæne men tror de vil være meget gode til supplement især til vuggestuen. En anden ting jeg ikke ved om jeg skal købe er en flecedragt. Knirke er en varm pige men har siden hun kom til sovet om vinteren iført en fleecedragt fra Ver De terre og det har fungeret fint. Men eftersom jeg ikke ved om hun sover inde eller ude denne vinter i vuggestuen/børnehaven så ved jeg ikke om vi får brug for den så den venter jeg nok lige med. Vanter synes jeg også er svært med de små hænder, luffer er nemme men hun hader dem da det er svært at bruge hænderne og lege med dem på, men strik vanter med fingre i er ikke gode og varme nok synes jeg når de er ude i sneen og lege. Det er ikke små ting man skal anskaffe sig og tage valg om. Wheat har virkelig også lavet et fint termosæt som jeg også er udkig på. Og ja så var jeg lige inde på PDL som er der jeg har fundet softshell dragten, og der fandt jeg også lige et sødt sæt tøj jeg måtte eje til hende….. Dejligt der er børnepenge næste mdr 😀 Man er forresten da vist ikke i tvivl om hvilke farver jeg synes klæder hende bedst 

1202-101-0039 SoftshellLittleSUITAW14_Rose_set_01 SoftshellLittleSUITAW14_Rose_set_02 thermo-jacket thermo-pants AvalonLittleSHORTSAW14_Rose_set_01

