I går valgte jeg trods jeg er blevet meget forkølet og havde lidt feber at tage ind til min veninde i Kbh. Vi havde haft aftalen længe og havde glædet mig så ville ikke aflyse. Vi mødtes hos hende hvor vi fik en kop kaffe og en ostemad, inden vi valgte at gå en tur og på en cafe på Østerbro. Her fik vi lidt frokost. Jeg fik en lækker avokado sandwich og en friskpresset juice med appelsin og ingefær. Tænkte det måtte være det helt rigtige for at få bugt med min forkølelse.
Bagefter osede vi lidt på østerbrogade inden vi igen kom hjem til hende. Vi var også et smut i hendes kælder hvor jeg var så heldig at få en masse lækkerier til knirke. Hendes datter går klædt i det lækreste tøj så det er meget dejligt at ku arve noget. Da jeg kom hjem gik jeg direkte ind og lagde mig under dynen og hvilede mig ku godt mærke det var det min krop havde brug for. Så det blev en stille lørdag aften under dynen. Nicoline er forsat også meget forkølet så det var hun heldigvis også indstillet på.

IMG_7814.JPG

IMG_7813.JPG

