Tags

, , , , , , , ,

michael kors

Tryk på billedet og se det i stort! find Michael Kors på Trendsales HER

Har længe gerne ville ha et ur, ikke fordi jeg føler jeg har brug for at se klokken men mere som accessories. Jeg leder ikke efter et i prisklasse med Rolex, jeg har derfor luret på et Michael Kors ur. Han har lavet flere modeller jeg godt kan li, og normalt er jeg til guld men jeg vi gerne ha et i sølv. Synes det blir for meget med ure i guld i den størrelse. Jeg har et Gucci guld ur det er en smal model og der kan det gå, men denne gang er jeg ude efter et mere råt look og et større ur så det skal være sølv farvet. Jeg er derfor gået i skarp søgning på Trendsales for at se om man skulle være heldig at kunne finde et nyt, eller næsten som nyt ur derinde. Jeg plejer jo at være heldig med at finde ting derinde. Da jeg sad og ledte faldt jeg over en del tasker fra Michael Kors. Så står du og er på jagt efter en af hans tasker er det altså der du også skal lede. Der er pt en del til salg derinde. Trendsales  er en der sælger et ur jeg har kigget lidt på og Trendsales er en der sælger en tasker der også er fin.  Find det og meget mere fra Michael Kors Trendsales

indlægget er sponsoreret af Trendsales

