Jeg har flere steder nu set folk anbefale detox pille kur fra Vitaviva og nu tror jeg selv at jeg vil forsøge vil dog lige vente et par uger da jeg har en weekend i vente hvor jeg ved jeg vil få et glas vin og en masse slik og under denne kur må man ikke indtage sukker og alkohol. Jeg har tidligere prøvet en der var i drikke form og den virkede også godt det var fra Vemma. Men nu vil jeg prøve denne, Man starter med den første 15 Day Cleanse og derefter skal man tage MAINTENANCE CLEANSE. en af mine veninder er i fuld gang og det var da hun bloggede om det også jeg tænkte nu må jeg prøve. Jeg vender tilbage med hvad jeg synes og forløbet når jeg starter. Det kan købes HER Jeg går også med tanken om at prøve IT WORKS som er wrap man putter på huden som også detoxer mm 

fb836cb1-2e87-4027-8190-abb536300007_zps3a887736 vitaviva_pack_0892_1

 

HURTIGT OVERBLIK

15 Day Cleanse hjælper til at udrense tarmene og medvirker til at reducere oppustethed, bidrage til øget energi samt vægttab i kombination med sund kost. 

De fleste vil med 15 Day Cleanse mærke en udrensing af tarmene inden for 12 til 24 timer i forhold til at hjælpe tarmkanalen af med overskydende affald, reducere oppustethed, bidrage til øget energi og kuren kan efter de 15 dage give flere kilo i vægttab ved brug sammen med en sund kost og daglig motion. Inkluderet i formlen er effektive naturlige afføringsmidler, fibre og urter, som alle bidrager til at dulme tarmens slimhinde, samt Acidophilus som fremmer sunde bakterier niveauer i tarmkanalen.

Dette produkt må ikke anvendes på daglig basis ud over den 15-dages udrensningsperiode, men kan bruges lejlighedsvis til intestinal rengøring. Der skal passere mindst seks uger før man kan gentage kuren. Det anbefales at undgå indtagning af raffineret sukker, forarbejdet fødevarer og alkohol under den 15-dages rense periode.

 

Maintenance Cleanse er en effektiv blanding af urter udviklet til løbende fjernelse af affaldsophobninger i tarmkanalen. Ved daglig indtagelse vedligeholdes dette. Det anbefales at følge op med Maintenance Cleanse efter en 15 Day Cleanse Kur

