Untitled-1

Jeg kan huske for efterhånden 18 år siden i gymnasiet der var Kenzo ret populært. Vi rendte alle rundt i deres tørklæder. De havde 3 forskellige, sommer, efterår og vinter og det var virkelig et musthave. Havde også lidt tøj fra dem og sko dengang. Men så er det som om for mit vedkommende at det mærke er røget lidt i glemmebogen, indtil i år hvor jeg er blevet helt vild med deres trøjer og tshirt med tigeren på. De er blevet hurtig udsolgt på nettet og i butikker, og da jeg besluttede for at hoppe med på bølgen var de ikke til at opdrive i str small. jeg har derfor været en tur på Trendsales som altid er der jeg leder hvis jeg ikke kan få det i butikken, og ja jeg tjekker faktisk også der selvom jeg kan. Jeg har været heldig at finde en del derinde så står du lige som mig og vil ha fingerene i noget lækkert fra Kenzo så tjek TRENDSALES

Her er et par bud på nogen af de ting jeg har øje på

1. Grå trøje kan fåes HER

2. Blå med pink skrift kan fåes HER

3. Hvid tshirt kan fåes HER

4. Grå trøje med lyserød skrift kan fåes HER

Men gå ind og søg der er virkelig mange mange flere og pt er der til salg i alle str så hvis i er hurtige så burde det være muligt at få fingere i en.

Her er jeg i en jeg selv har fået købt på Trendsales 

foto (11)

sponsorerede indlæg

