Igår efter arbejde mødtes jeg i Kgs have med min veninde Maria som har været savnet. Hun havde taget et tæppe med vi lå på og kaffe frugt vi nød. Det var simpelthen så varmt men virkelig skønt og hyggeligt bare at ligge og slappe af og sludre. Efter et par timer i Kgs have tog jeg bussen hjem til hende pga min fod ik ku gå den tur hjem til hende. Da vi kom hjem nød vi et glad hvidvin mens hun lavede lækkert mad til os. Fik en super lækker salat og kylling. Til dessert fik vi ryste ribs med vanilie is. Maria skal til bryllup så vi fik lige tjekket hendes kjoler igennem, hun var i tvivl om hun havde noget brugbart… Det var jeg så ikke hun har den fineste garderobe og der var masser af smukke kjoler. 🙂 kl 22 meldte trætheden sig men i gider hvor var det varmt så lå og vendte og drejede mig i over en time inden jeg faldt i søvn. Havde stilt uret til kl 6:45 rent luksus der plejer jeg jo at sidde i toget men typisk så vågnede jeg 5:30 pga ens indre ure og hvad man er vant til. Nu nyder jeg en kop kaffe inden jeg hopper i bad…

20140723-064229-24149025.jpg

