Tags

Det ingen hemmelighed jeg elsker at være brun, men med alderen er jeg også blevet mere betænkelig ved at tage sol pga risiko for hudkræft. Jeg har rigtig mange skønhedspletter og modermærke. Jeg gav det derfor et forsøg med spraytan i sidste uge. Jeg var godt nok spændt på udfaldet. Det tog 10 min tørrede i 5 og så var jeg ude af døren igen. Resultatet ku ses med det samme og morgen efter var jeg endnu brunere sådan 14 dage i Thailand brun. Efter en tur i bad røg der lidt farve af igen. Hervard positiv overrasket over farven og enheden. Ingen orange farve eller pletter. Men ja det holder kun 5-10 dage alt efter hvor tit man bader og hvor god man er til at smøre sig ind. Jeg bader hver dag og idag på 8 dagen er mit stort set væk… Øv vil ha den brune Uhmmm lækre kulør igen. Ja jeg er altså bare til brune stænger man føler sig mere frisk når man har kulør. Det helt sikkert noget jeg vil anbefale hvis man skal noget og gerne vil ha kulør. Tanning Danmark ST. Kongensgade 10 1264 Kbh K.

Kjolen er forresten en gave fra min Bror den er fra Moss Copenhagen og den er SÅ fin og lækker at ha på

20140523-121835.jpg

20140523-121851.jpg

20140523-122120.jpg

