Tags

, ,

652-203-G39s3652-203-G39s652-072-G39s

Jeg kan ikke helt finde ud af det med badetøj til Knirke. skal det være badedragt og så en masse solcreme for der er de jo virkelig bare eller skal det være en dragt og så også med solcreme selvfølgelig men den dækker bare mere den sarte hud. Blir dragten for varm til svømmehallen mon? Jeg har fundet denne dragt og hue HER som jeg overvejer meget 

 

Jeg vil rigtig gerne starter til svømning med hende men alt omkring os er total optaget og lukket for ventelister. Så jeg må i tænkeboks hvor jeg så kan starte, ville gerne man ikke sku ud på en længere køretur med hende for at svømme 30 min ca. Men svømning er helt sikkert noget hun skal gå til med mig, hun elsker vand og det er vigtigt at lære at svømme det gir mor her ro i sjælen, og så er det altid så hyggeligt at være i vandet med hende.

