Tags

, , ,

 

Lige et lille fif jeg selv har fået fra Kira Eggers. Sund Pasta kødsovs. 

 

DIET NOODLES – Low calorie shirataki noodles. Nu er de her – nudlerne som indeholder mindre end 10 kcal / portion!

 

Shiratakinudler som har et højt fiberindhold og som er helt frie fra gluten og soja. Kan bruges til mange forskellige madretter – bare fantasien sætter grænser!

 

  • Lavt kalorie indhold (8kcal/100g)
  • Uden sukker og fedt
  • Højt fiberindhold
  • Gluten- og sojafri

 

 Kan købes i Rema 1000 eller f.eks her på nettet . HER   22 kr for 250 gram

Image

 

Urtekrams pastasauce UDEN sukker kan købes i forskellige hels butikker, Super Brugsen, Irma og sikker andre steder. Det skal jeg helt sikker prøve. Jeg elsker ris, pasta og kartofler men spiser det yders sjældent da jeg ikke kan tåle det i for store mængder. Men med de her 2 ting så kan jeg da nyde en pasta kødsovs igen 🙂 glæder mig til at prøve det. 

Image

 

