Tags

, , ,

Jeg blir 34 år den 18 april. I år har jeg fødselsdag på en helligdag så jeg har fri hele dagen.  Jeg har nogen små ting jeg går og ønsker mig så her er et bud på en ønskeliste fra Moss Copenhagen. Generelt ønsker jeg mig bare tøj som er forårs og sommer agtig. Trænger til nye jeans men pt har det været svært at opdrive min str i H&M som ellers er der jeg køber mine jeans fordi de er billige og så sidder de bare super på mig. Men jeg bruger en str 24 og det går de fleste af deres jeans ned til men de får dem bare sjældent hjem og når de gør så ikke så mange. Jeg var på jagt i går og der lykkedes det mig ikke, men idag var jeg i den store på strøget og der fandt jeg et par i sorte til den nette sum af 179,- Kunne dog godt bruge et par hvide og et par i en lys vask. Men sorte jeans er altid godt at ha jeg bruger meget sort i sær her om på denne årstid, når sommeren kommer så ryger jeg over i farver. Dog holder jeg mig oftest til de rosa pudder farver og Navy. Jeg er vilde med de rosa farvet stiletter fra Moss Copenhagen og ja også de andre ting. Moss Copenhagen har virkelig mange lækre basic ting til billige penge. 

Image

 

 

