Tags

, , , , ,

Så er det næste uge en veninde og jeg drage til YSB spa i Sverige. Jeg glæder mig som et lille barn til at opleve det. Vi skal tjekke ind kl 15.00 og kl 16:30 har vi en tid i deres spa til : 

The Creek Experience

En fuld kropsbehandling med en række af oplevelser for alle sanser. Miljøet ligner en tropisk regnskov med de fire grundlæggende elementer luft, ild, jord og vand som en base, og de forskellige erfaringer er inspireret fra sparitualer rundt omkring i verden. læs mere HER

Efter denne oplevelse skal vi nok op og slappe lidt af inden vi skal indtage deres restaurant og nyde en god 3 retters menu. Derefter er jeg sikker på aften blir brugt i morgenkåbe og tøfler på det skønne værelse vi får med en masse tøsse snak og hygge.

Det er som tidligere nævnt min veninde der har inviteret mig med på denne tur og jeg føler mig meget heldig at hun vil dele det med mig. Pakkeløsningen til YSB spa købte vi på http://wellnessdeal.dk/  lækkert værelse, tur i deres spa og aftensmad og morgenmad 

Glæder mig SÅÅÅÅ meget og skal nok tage billeder og gi update på det hele 

sc_exp1

sc_exp3

sc_exp7

sc_exp9

