Tags

, , , ,

Når vi nu er ved det med ansigtet, så har jeg længe været vild med makeup fra Sephora som bla kan købes i Illum. Jeg får altid en god og professionel betjening når jeg skal over og ha nye produkter. De er altid gode til at gi fif og afprøve makeuppen inden jeg vælger, så jeg er sikker på jeg får den helt rigtige farve pudder mm. Min hud farve er jo skiftende alt efter årstid. Jeg er i sær glad for deres mineral faste pudder og deres rouge til kinderne samt deres lipgloss er fantastiske. Til hverdag bruger jeg pudder , rouge og mascara. Mascaraen er dog fra Masterpiece Max Mascara, den har jeg brugt lige siden den kom på markedet. Den passer perfekt til mine øjenvipper og gir mig længde og lidt fylde og børsten er nem at arbejde med. Jeg går virkelig sjældent med øjenskygge, har dog alverdens farver, bruger dem bare ikke kun hvis jeg skal ud en sjældent gang. Her er jeg meget vild med Chanel, MAC og KIKO øjenskygger. Har faktisk ikke prøvet dem fra Sephora men det er mere fordi jeg har så mange at jeg ikke har ville købe flere da jeg ikke bruger dem. Er faktisk ved at løbe tør for både pudder og rouge så jeg kan snart ligge min vej forbi Illum 

Image

