Tags

, ,

Jeg har længe gået og tænkt det var tid til en ansigtsbehandling. Min hud er virkelig tør af vejr og vind og den trænger også til at blive renset godt igennem. Jeg bruger mine elskede cremer mm fra Beauty Pacific men min hud er alligevel præget af vejret og stress. Idag har Sweetdeal så en deal med en ansigtsbehandling fra et sted jeg godt kender herinde i kbh, så uhhh nu trækker det i mig. Gad SÅ godt ha den og forkæle min hud med en omgang pleje. Der er mulighed for at vælge i mellem 3 forskellige. Jeg ville nok vælge den første som er :

Diamant + Frugtsyre + Chromoterap

Diamant Peeling’ – Med en ægte diamant peeling fjerner man blidt, skånsomt og effektivt det yderste tørre hudlag. Vakuumvirkningen stimulerer hudens cellefornyelse og genopbygningen af proteinerne kollagen og elastin. Derudover stimuleres dit blodomløb, og lymfeophobninger undgås. En diamant peeling giver klart synlige resultater allerede efter første behandling, og du opnår en strammere, sundere og synligt yngre hud med reducerede skader.
Frugtsyre forstærker effekten af hudslibning.

– Afrensning
– Frugtsyre
– Hudslibning af hele ansigt 2 gange
– Indslusning af serum/olie med ultralyd
– Maske
– Afsluttende creme  den koster normalt kr. 1280, og nu kan den fåes til 259,- DET er billigt…. 

Tilbuddet kører i 5 dage og i kan finde den HER

Image

 

 

Link til salonen HER 

