Morgen startede skønt Knirke vågnede 5:15 hentede hende ind i sengen hvor vi lige lå og puttede lidt inden vi stod op.

Afleverede Knirke 6:45 og så afsted til stationen … Her blev jeg så mødt af en skærm fyldt med aflyste toge… Der er et væbnet røveri med gidsel på Helsingør station så alle toge var aflyste . Efter 40 min kom der et tog som jeg nu sidder i, det stopper på alle stationer så kommer for sent på arbejde, men på vej er jeg da i det mindste. Har en travl dag foran mig med møder på arbejdet så ikke lige i dag jeg har tid til at være bagud. Efter arbejde skal der hygges med Knirke, handles og ryddes op da vi i morgen får begge brødre og koner til middag og hygge. De kommer kl 15 til kage, inden skal jeg dog hurtigt til en børnefødselsdag så blir noget presset i morgen. Har planer om at forberede kagen til i morgen i aften samt desserten vi skal ha den skal nemlig stå i køleskab. Jeg vil lave en banan chokolade kage den ved jeg nemlig fra tidligere at blir god og så skal jeg lave en chokolade mousse der blir serveret med 2 forskellige italienske is. Håber i alle får en dejlig dag og weekend og så Happy Valentine til alle ❤

20140214-073108.jpg

20140214-073302.jpg

20140214-074015.jpg

