Tags

, , , , ,

Foråret er på vej….. håber jeg … jeg er i hvert fald træt af sne, vinter og ikke mindst alt det tøj og tykke jakker man skal i føre sig. Sad i går i et kort sekund og tjekkede det nye H&M blad der lige var kommet ind af døren. Jeg blev straks i forårs/sommer humør. Jeg har virkelig ikke købt eller shoppet noget til mig selv i evigheder men nu gjorde jeg det. Hele udsalget har drejet sig om Knirke og tøj og sko til hende. Nu må vi se hvordan det er i virkeligheden tit snyder billeder, men ellers ryger det jo bare retur.  Jeg trykkede 2 ting hjem, den fine overgangs jakke i pudder rosa og så kjolen ligeledes i pudderorsa. Håber virkelig den kjole er fin på, så tror jeg at jeg må ha den i grå også, den er lige mig, og så er H&M jo bare billigt. Har en grå skorte derfra og jeg har ikke haft den på en eneste gang uden at folk har rost den og spurgt hvor den er fra, og den gav jeg 149,- og elsker den. Der var også et par hals kæder og sko i deres katalog jeg godt kunne tænke mig men lige for nu blev det de 2 ting. Man skal jo huske sig selv engang i mellem ik?! 

 Image

