Så er knirke og jeg endnu engang ramt at snot og hoste, dog ingen feber. Alle i vuggestuen er syge, glæder mig virkelig til det blir sommer og de små ikke konstant er snottede og smitter hinanden. Er idag derfor hjemme og arbejde så vi begge forhåbentlig snart kan bli friske. Min kost har siden december virkelig været fyldt med sukker, kage, is mm og det kan nu både mærkes og ses på vægten. Jeg har jo ikke godt af brød og sukker så NU skal jeg på rette spor igen. Vægten gør ikke så meget det er helt okay den steg lidt. Hvad angår træning går det heller ikke optimalt får absolut ikke trænet de mærke vinter aftner når knirke er lagt blir brugt på sofaen. Det svært at hive sig ud i kulde og mørke, når det er sommer og lyst til kl 22 så har jeg ingen problemer med at tage ned og træne kl 21 om aften eller kl 6 om morgen. Det som om jeg går i dvale i vinteren… Desværre. Men når nu forkølelsen igen er væk vil og skal jeg altså igang. Fra idag stater nul sukker, brød mm igen og så håber jeg snart at ku sætte skub i træningen igen.
Der skal være plads til hygge og snol men for mig er det sort og Hvidt enten spiser jeg det hver dag ellers ikke. Jeg fungere godt med en ugentlig spise alt hvad jeg vil dag og det vil jeg starte på igen nu. Min kost er ikke udfra jeg skal tabe mig for vejer bestemt ikke for meget men det er pga min pco og risiko for at udvikle sukkersyge at jeg skal og bør overholde det. Jeg kan tidlig mærke at jeg får mere hovedpine og andre skavanker når indraget blir for stort.
Idag spiste jeg ristet rugbrød med kylling og blødkogte æg. Jeg elsker rugbrød og de kulhydrater holder jeg mig ikke fra.
Trods sygdom ku knirke til morgen godt hygge med at gynge på sit får og klatre på sin elefant. Nu sover hun trygt så nu har jeg hænderne fri til at arbejde.

20140120-102338.jpg20140120-102353.jpg

20140120-102407.jpg

20140120-102414.jpg

