Troede ikke det kunne ske for mig, men jov det er det. Jeg er SLET ikke i julehumør i år. Hvorfor ved jeg ikke, men jeg orker det på ingen måde og kan slet ikke tage mig sammen til at hente julepynt op fra kælderen og ville ikke gøre mig noget det ik kom op i år. Er jeg syg?! det må jeg da være for jeg elsker julen og elsker at pynte op til den, og nu har jeg en datter der selvfølgelig skal lære julen at kende og nyde den hyggelige måned december er. Nu mere jeg tænker  NU må jeg komme ind i kampen nu mere orker jeg den ikke. Prøver at trøste mig med at Knirke først virkelig forstår julen næste år og der må vi gi den gas og jule total. Men i år er jeg bange for julen ikke rigtig kommer inden for dørerene. Jeg plejer at jule bage og jule pynt og vi laver advents krans og kalender lys og der blir købt adventsgaver og fældet juletræ med vores vennepar som blir pyntet. Det sidste skal vi dog stadigvæk og det skal nok blive hyggeligt. Kan jeg reddes her på mållinjen, det er jo 1 december om 3 dage? Jeg har en to do list på længde med strøget og hovedet under armen i øjeblikket og alt for lidt timer i døgnet. Åhhh sidste jul var så hyggelig jeg havde barsel og nød min lille bitte knirke derhjemme og fik rigtig julet. 

Image

