Jeg er ikke den store bruger af parfume efter jeg har fået Knirke, tanken om at hun får det på sig synes jeg ikke om, jeg er dog ikke så fanatisk mere som da hun var helt lille. Jeg bruger dog et lille pift uden på mit tøj og hvis jeg skal ud. Jeg elsker parfume og dufte dog i små mængder. Jeg har ikke købt en i 100 år og har smidt en del ud da de havde stået ubrugt gennem graviditet og hendes første leve år. Men nu trænger jeg til en ny og jeg er blevet hel vild med en gammel kending jeg har haft år tilbage nemlig denne her. Min veninde har den og når jeg ser hende sniger jeg mig til at bruge den. Så nu tror jeg at jeg vil købe en lille en af denne her. Har set den kan fåes på billigparfume.dk som skulle være billigere end i Matas. Har ikke overskud til at teste og prøve at finde nye parfumer på marked så jeg vælger den sikre vej og tager en jeg kender.

Image

 

