Tags

, , , , , , , , , , ,

Jeg elsker jo at drømme, og det gælder også om tøj, sko, tasker, møbler mm Pt synes jeg virkelig jeg mangler overdele som i cardigans og trøjer. Jeg har fundet lidt blandet hos Vero Moda, Only og Pieces og så en enkel FAKE pels jakke fra Ebay. Den sorte FAKE pels jakke fra Ebay koster ink forsendelse 107,- billigt ik!?

Ja og så faldt jeg lige over et par fede Nike sko… mangler bestemt ikke trænings sko men gud hvor findes der bare mange fede modeller. Ville ønske fremtiden stod på en rejse til USA igen så jeg kan fylde kufferten op med lækre ting og bla nike sko.

Image

var hjemme hos min veninde i sidste uge og de har fået nye møbler og de havde fået de fedeste sofaer. Lige mig… det er 2 stk sådan flyder der er sat sammen til en stor hygge flyde sofae. suk suk… Troede de var fra Bolia men de var fra IKEA. IKEA kan altså overraske og når det sættes sammen med andre fede ting ligner det en million. Nu er min veninde så også mester i at indrette og sammensætte både hvad gælder tøj og møbler. Men de sofaer står også højt på min ønske liste… ja man har jo lov at drømme. Min sofa vi har derhjemme er en hvid stor hjørne sofa og jeg har haft den i snart 8 år og den har virkelig udtjent sin værnepligt det vi meget enige om, og hvid er bare ikke praktisk med en lille hund ( som dog ikke er i sofaen) og så en pige der kravler rundt og hopper i den. 

 

